KIRGIZİSTAN’DA ORTAÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİ KULLANIM TUTUMLARI İLE BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

0 - Yorum Yap
Stok Kodu
SC2157
YAZAR ADI
Ahmet KÖSE
EDİTÖR
Prof. Dr. Ünal TÜRKÇAPAR
EBAT
16 x 24
SAYFA SAYISI
68
ISBN
978-625-6569-09-6
KAPAK
AMERİKAN CİLT
BASIM YILI
2023
KAĞIT
ENSO
EK ÖZELLİK
2223. Yayın
SAYFA DÜZENİ
Ceyda ŞEREFLİOĞLU
KAPAK TASARIMI
Ceyda ŞEREFLİOĞLU
BASKI
UZUN DİJİTAL
TEMEL ALAN
SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER
BASKI SAYISI
1. BASKI
KİTABIN DİLİ
TÜRKÇE
YAYIN KOORDİNATÖRÜ
Ceyda ŞEREFLİOĞLU
YAYIN YÖNETMENİ
Selva ALİM
%20
42,00 TL
33,60 TL
33,60 TL den başlayan taksitlerle!
Tahmini Kargo: 3 - 5 iş günü
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin farklı eğitim düzeylerinde okullarda kullanılmasında ve eğitsel yeniliklerin okullarda uygulanmasında öğretmenlerin yenilikçi özellikleri ve teknoloji kullanım tutumları çok önemli bir etkiye sahiptir. Günümeze kadar Teknolojinin eğitim ve öğretim alanlarında kullanılması ile ilgili birçok akademik çalışmalar yapıla gelmiştir. Bu çalışmanın amacı da, Kırgızistan’da Kırgız, Türk ve Rus eğitim sistemine göre eğitim veren okullarda görev yapan öğretmenlerin bireysel yenilikçilik profilleri ile teknoloji tutum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Bu açıdan değerlendirildiğinde araştırma konusunun literatüre katkı sağlayacağı düşünülmektedir.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
KIRGIZİSTAN’DA ORTAÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİ KULLANIM TUTUMLARI İLE BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ SONÇAĞ AKADEMİ KIRGIZİSTAN’DA ORTAÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİ KULLANIM TUTUMLARI İLE BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ Kitabı en uygun fiyat seçenekleri ile alabilirsiniz. SC2157
KIRGIZİSTAN’DA ORTAÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİ KULLANIM TUTUMLARI İLE BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.